met janna hebt ge twee mogelijke builds in mijn opinie
de volledige ability build en die volgt ongeveer de build die voorgesteld wordt. gewoon zoveel mogelijk van die wand's kopen en alles van ability power. deze build bezorgt u totaal geen kills maar is mega support.
ge killed alle minions en ge zorgt dat u team zich kan focussen op teamfights en pushen. daarna doet ge uwe heal en ge zijt er hoera
http://leaguecraft.com/items/Ability%20Powerik heb de meeste schoenen idd uitgeprobeerd en de beste volgens mij voor janna zijn de +3 movement. door de slows van u twee key spells geraakt ge dan meestal steeds weg bij een gank (tenzij ze u stunnen natuurlijk)
ik ga meestal voor de hybrid build aangezien ik dan ook makkelijk turrets kan neerhalen en ze verwachten dit totaal niet van janna ook in combo met de ability kunt ge wel regelmatig een fightje winnen vooral omdat jij sneller bent.
build hierbij
Amplifying Tome naar Fiendish Codex (als je nog weinig masterie punten hebt, eerst meki pendant kopen)
daarna voor uw schoentjes,
dan bouw je je fiendish codex uit naar Nashor's Tooth
hierna moet je kiezen als je hybrid of volledig ap gaat
bij hybrid ga ik dan voor
Guinsoo's Rageblade zodat je attack power bijkrijgt en makkelijk alleen nexussen kunt neerhalen kuch kuch
voor ap met wat slagkracht ga je voor
Lich Bane
als je zeer snel kunt zijn in het begin moet je schijnt
Rod of Ages bouwen. ik heb dat nog nooit gedaan maar zal dat wel eens proberen hierdoor blijf je constant harder levellen
enfin
Zhonya's Ring en Rylai's Scepter zijn ook nog goed
zeker de scepter wat leven bij en ja slowt ze met u tornado's
dat is allemaal een beetje afhankelijk hoe je janna wilt spelen
ik weet dat mijn build goed is voor mij, maar vele spelers zullen hem afbreken omdat hij een beetje onorthodox is.
en de nieuwe skin is te sexy dat helpt ook